פקין האסיאתית בצהלה עם רעננות מתחדשת בדרך

מגזין האוכל יצא לבדוק את מסעדת פקין צהלה, ברחוב משה סנה  54, תל אביב, המסעדה הוותיקה

מ-1982 נרכשה לאחרונה ע"י בעלים חדשים שמביא איתו רוח חדשה למקום שיעבור בקרוב כמה שדרוגים.

 

התחלנו:

הגענו למתחם המסעדה שבו היו המון מקומות חנייה, ככה שלא הסתבכנו במציאת חנייה בקרבת מקום, בכניסה קיבלה אותנו אופיר מנהלת המסעדה שהיתה מאוד לבבית והיתה קשובה לבקשותינו. התחלנו עם שני צ'ייסרים של סאקי חמימים להיכנס לאווירה ופתיחים של סלט פפאיה ירוקה עם גזר, שעועית ירוקה, עגבניות שרי, צ'ילי חריף, רוטב דגים, ליים, תמרהינדי, בוטנים וכוסברה, סלט מרענן וקליל לפני המנות שיותר כבדות ומנת כדורי בטטה מטוגנים לצד חלב קוקוס ובוטנים, רצוי לחובבי המנות המתקתקות.

גולת הכותרת:

ממספר המנות שהזמנו אנחנו יכולים לציין את הלילירול - ספייסי טונה, מלפפון, אספרגוס, במעטפת סלמון צרוב ושערות בטטה קראנצ'יות מפוזרות מעל, טעמים משתלבים, בלי הרבה התחכמויות, פשוט טעים ומנת הבקר בחצילים עם משחק מרקמים, נתחי הבקר המוקפצים ברוטב חריף מתוק שהיו עסיסיים והחצילים המטוגנים שהיו רכים, שילוב בהחלט מעניין.

קינוח:

הזמנו את הקינוח פסיפלורה שוקולד לבן על מצע של מרנג נוגט, אגוזי לוז, בציפוי מחית פסיפלורה טרייה, קינוח מתוק ומרענן לסיום ארוחה כזו, טעם הפסיפולרה מאוד דומיננטי ומודגש, יחד עם הקינוח שתינו חליטת תה יסמין, שהיה מתבקש, מרגיע ומאזן את הקינוח בצורה מצוינת.

אווירה:

האווירה במסעדה נינוחה עם מוסיקה שקטה (לא מוסיקה אסייתית במיוחד ) המיקום של מרפסת הגן עם האגם הקטן בחוץ בהחלט מכניס לאווירה ונחשב למיקום אטרקטיבי במסעדה (מומלץ)

שירות:

שירות מהיר ואדיב, אנשי צוות רבים, כך שהשירות היה בהחלט מצוין בניהולה של אופיר מנהלת המסעדה שתמיד פיקחה שהכל עובד כמו שצריך והמנות יוצאות בזמן.

למי מיועד?

מיועד לחובבי מטבחים מהמזרח הרחוק סגנון סיני, תאילנדי, יפני, וויטנאמי וגם הודי. כיום חלק גדול מאוכלוסיית המסעדה הינם תושבי השכונה ובמקום יש גם משלוחים לרוב יישובי אזור המרכז, פריסה מאוד רחבה.

לסיכום:

מסעדת מטבח המזרח עם תפריט גדול ומגוון, עם הבעלים החדשים המסעדה הולכת לעבור עוד מספר שינויים ומתיחות פנים שאנחנו בטוחים שאף ישדרגו את המקום עוד יותר, כבר סיפרו לנו על תפריט קוקטיילים גדול שייכנס אוטוטו, בר גדול עם מקומות ישיבה וערבי קונספט של ערב הודי אתני בימי שני ועוד הפתעות שבדרך. כך שעם שינויים אלו המסעדה תהיה מיועדת לכל חובבי מנות המזרח הרחוק וכן צעירים שיוכלו ליהנות מערב בילוי של קוקטיילים על הבר לחגוג את השבוע.

השאר תגובה