קציצות בקר ושעועית צהובה
אופן ההכנה
לערבב את כל הרכיבים של הקציצות, לכדרר ולהכניס לתנור על 180 מעלות כרבע שעה
בינתיים לטגן את הבצל עד הזהבה
להוסיף את פפריקה להוסיף את התפו"א ולהמשיך לטגן עד הזהבה וריכוך
להוסיף חצי מהעלים של הסלרי להמשיך לטגן להוסיף את השעועית
להוסיף כף רסק לערבב היטב
להוסיף תבלינים כולל סוכר
להוסיף מים עד לכיסוי הסיר להוסיף את הקציצות לתת לרוטב לעטוף אותן ולבשל כעשרים דקות על אש נמוכה
בסיום לפזר קצת מהעלים של הסלרי




