אופן ההכנה:
- מחממים שמן בסיר (עדיף שטוח) ומפזרים פפריקה מתוקה בנדיבות
- מכניסים לסיר את העגבניות חתוכות לקוביות, שיני השום הקלופות והפלפלים
- נותנים להם להתבשל, מוסיפים מים בגובה העגבניות כדי לרכך את בישול העגבניות
- במקביל סוחטים לימון על חתיכות הטונה, הלימון בעצם מנקה את הדג ומוריד את ריח הדג הדומיננטי.
- לאחר 2 דקות שהלימון על הדג, שוטפים את הדגים מהלימון ומכניסים את הדגים לסיר.
- מפזרים לפי העין מלח ופפריקה מתוקה.
- ממלאים מים בגובה הדגים
- מפזרים מעל את הכוסברה ומכסים את הסיר, להשאיר קצת פתח לא לסגור עד הסוף
- מבשלים על אש בינונית כחצי שעה, עד שהמים מתאדים ונשאר רוטב כראוי.